
xa0 گریه نمیکنم نه اینکه سنگم .. گریه غرورمو بهم میزنه xa0 گریه نمیکنم نه اینکه خوبم .. نه اینکه دردی نیست نه اینکه شادم یه اتفاق نصفه نیمهام که .. یهو میون زندگی افتادم xa0 یه ماجرای تلخ ناگزیرم .. یه کهکشونم ولی بیستاره یه قهوه که هرچی شکر بریزی .. بازم همون تلخی نابو داره xa0 اگه یکی باشه منو بفهمه .. براش غرورمو بهم میزنم xa0 گریه که سهله زیر چتر شونش .. تا آخر دنیا قدم میزنم xa0...
ادامه مطلب
یه وقتایی هست میبینی فقط خودتی و خودت دوســـت داری ، همـــدرد نداری خانـــواده داری ، حمــــایت نداری عشــق داری ، تکـــیه گاه نداری مثل همیشه هــمه چی داری و هــیچی نداری . . . xa0 ...
ادامه مطلب