قلب آتشین

متن مرتبط با «گریه از ته دل» در سایت قلب آتشین نوشته شده است

گریه ؟ از این به بعد ممنوع !

  • نیلوبلاگ

    xa0 گریه نمیکنم نه اینکه سنگم .. گریه غرورمو بهم میزنه xa0 گریه نمیکنم نه اینکه خوبم .. نه اینکه دردی نیست نه اینکه شادم یه اتفاق نصفه نیمهام که .. یهو میون زندگی افتادم xa0 یه ماجرای تلخ ناگزیرم .. یه کهکشونم ولی بیستاره یه قهوه که هرچی شکر بریزی .. بازم همون تلخی نابو داره xa0 اگه یکی باشه منو بفهمه .. براش غرورمو بهم میزنم xa0 گریه که سهله زیر چتر شونش .. تا آخر دنیا قدم میزنم xa0...

    ادامه مطلب
  • دلت که آرام نباشد ...

  • نیلوبلاگ

    دلــت کـــه آرام نبـاشـــد خنـده هـا و مسخـره بازيهايت که هيـچ بيخياليهـايـت هــم دردي دوا نميکننــــد کافيـــست بهــانـه اش جــــور شـــود “بُغـــض” امـــــان نميدهد…...

    ادامه مطلب