
خیلی درد دارد . . . لبانت . . . تابوت حرفهای ناگفته ی دلت شود . . . xa0...
ادامه مطلب
دلــت کـــه آرام نبـاشـــد خنـده هـا و مسخـره بازيهايت که هيـچ بيخياليهـايـت هــم دردي دوا نميکننــــد کافيـــست بهــانـه اش جــــور شـــود “بُغـــض” امـــــان نميدهد…...
ادامه مطلب